Середа, 17.10.2018, 09:28                                                                                     
      Гімназія №267 м.Києва        
      

Навігація
Корисні посилання
Міністерство освіти і науки України

Український центр оцінювання якості освіти
Офіційний веб-портал Київської міської влади

Київський університет імені Бориса Грінченка

Головне управління освіти і науки (ГУОН) м.Києва

Дарницька районна у м. Києві держадмiнiстрацiя
Управління освіти Дарницької районної у м.Києві державної адміністрації

Дарницький науково методичний центр

Хостинг освітніх сайтів

Сучасна освіта в Україні

Тест-портал

Відео уроки з компьютерних програм

Щоденник.ua - щкільна освітня мережа
Онлайн бібліотеки
Електронні бібліотеки

Системи пошуку інформації

Онлайн довідник "Вікіпедія"
Форма входу

   

     Успішність гімназиста є важливим критерієм його оцінки як особистості з боку дорослих та однолітків.  Найважливішим показником успішності учня є академічна успішність. Зазвичай її оцінюють за поточним та тематичним оцінюванням, підсумковими балами за семестри та рік і за даними тестування. Формальним показником  успішності є навчальний бал, який педагог виставляє дітям. Він відображає не тільки знання, що є в учня, а також його уміння і здібності поповнювати запас знань, тобто здатність навчатися. Крім того, чинниками  успішності є рівень сформованості навчально-пізнавальної діяльності, загальний розвиток інтелектуальної сфери, емоційна зрілість і особистісні якості.

Система оцінювання покликана визначати на кожному етапі навчання рівень успішності учнів відповідно до вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, рівень компетентності учнів, їх готовності до застосування засвоєних знань на практиці.

Критерії оцінювання ґрунтуються на принципі позитивності, за якого навчальні бали  не поділяють на позитивні й негативні.

При визначенні навчальних досягнень учнів аналізуються:

  • характеристики відповіді учня (елементарна, фрагментарна, повна, логічна, доказова, обґрунтована, творча);
  • якість знань (правильність, повнота, осмисленість, глибина, гнучкість, дієвість, системність, узагальненість, міцність);
  • ступінь сформованості загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;
  • рівень оволодіння розумовими операціями (вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, узагальнювати, робити висновки тощо);
  • досвід творчої діяльності (вміння виявляти проблеми, формулювати гіпотези, розв'язувати проблеми);
  • самостійність оцінних суджень.

Успішність учнів залежить від багатьох факторів. І один з них – організація навчального процесу навчального закладу загалом, і вчителя зокрема. Адже від вибору моделей навчання, методів, форм, прийомів, застосування освітніх технологій в освітньому закладі в певній мірі залежить наскільки учень буде успішний не тільки академічно, а й у подальшому житті. Наскільки майбутній громадянин зможе соціалізуватися у суспільстві, адаптуватися до правил життя, які швидко змінюються.

   Вчителі гімназії активно впроваджують інтерактивні методи та форми організації навчального процесу. На уроках та в позакласній роботі використовують такі технології кооперативного навчання як робота в парах, робота в малих групах, карусель, акваріум, динамічні трійки, методи колективно – групового навчання: мозковий штурм, мікрофон, ажурна пилка, навчаючи – вчусь, методи відпрацювання дискусійних питань: дебати, дискусії, метод «Прес», методи ситуативного моделювання. Істотно допомагає успішності навчання робота з інтерактивними дошками, мультимедійними пристроями. 

Ласкаво просимо
Ми на карті

- 02091 місто Київ
- вул. Вербицького Архітектора 7А
- тел/факс: 560-92-56
- email: gymnasium267@gmail.com
Статистика


Total users: 106
Гімназія №267 м.КиєваКонструктор сайтів - uCoz